Thank god is friday

Kategori: Outfits


Vår/sommarjacka, JC · Michael Kors väska, Selfridges · linne/topp, bikbok · jeans, H&M
 
Igår hade jag en tuff dag i skolan, men samtidigt en riktigt bra. Bröt totalt ihop och tårarna forsade. Men det är okej att vara ledsen, det är okej att gråta. Mina två närmsta tjejkompisar i klassen och de flesta killar var så himla gulliga. Fick mig att skratta och bli glad hela eftermiddagen. 

Nu är det fredag och jag har sagt till mig själv att jag vägrar sitta ensam hemma. Så ska upp på stan alldeles straxt och träffa Stephanie. Sedan ikväll ska jag vara med en utav mina närmaste vänner Olivia, så det är nog inte mycket som kan gå fel idag. Det blir nog hur bra som helst. Kramis

·

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: