Fredagen den 16:onde maj

Kategori: Min vardag


Familjesushi med mina girls, så kul att vi barndomsvänner fortfarande håller ihop. Betyder så mycket för mig!

Igår var jag med favoritbrudsen och åt kvällsmat på Sushi Yamas uteservering. Snackade lite gamla minnen,skrattade och hade det allmänt bra. Sedan gick vi hem till Linnéa, fortsatte våran myskväll med ännu mer att äta, musik och andra roligheter. Lite senare drog Olivia och då kom Emil och umgicks med oss andra. Vi är så otroligt taggade inför Bråvalla nu, lyssnade på musik, spelade gitarr och sjöng. Pratade om allt möjligt och vid halv tre på natten cyklade jag och Emil hem, riktigt skönt ibland att bara umgås och göra i princip ingenting förutom att prata och ta det lugnt!

·

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: