Fredagsmys med tjejerna

Kategori: Mat & bakning


Igår direkt efter skolan träffade jag Linnéa, vi åt på min skola och sedan gick på stan för att pröva lite kläder. Har nämligen spräckt mina svarta byxor, standard. Men hittade inga perfekta svarta byxor så jag får leta vidare en annan dag. Däremot såg jag en skyltdocka på Vero Moda med en hur fin kappa/trench coat som helst, så den köpte jag och är supernöjd. Efter det köpte vi en stor godispåse och massa plockmat till en liten minitapas. Sedan gick vi hem till mig, kollade på Believe som är Justins andra film. Grät en skvätt och blev lite olyckligt kär i honom igen.. Senare på kvällen kom Olivia och då hade vi tre lite välbehövligt tjejsnack och jag skrattade så jag nästan grät. Välbehövligt! 

Nu har min klänning även kommit från Bubbleroom, är lite osäker på om jag vill visa den än eftersom jag ska ha den på min 18årsfest. Däremot så vet jag att jag kommer vara hur snygg som helst under kvällen. Nu ska jag äta lite lunch och sedan plugga, puss

·
Postat av: Diman Dilir

ser super gott ut!

Svar: jaa, det var supergott :D
Hedvig Gustafsson

2014-05-10 · 23:05:08
URL: http://nattstad.se/dimand

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: