My new white dress

Kategori: Inköp


Kunde inte låta bli att lägga upp två bilder på mig själv i min nya klänning, kommer vara så snygg på min 18årsfest. Lovar också att alla andra kommer vara det med, ska bli så himla kul. 23 dagar kvar tills min födelsedag, så nära nu. Tiden bara flyger fram, nästan lite läskigt fort hihi. puss

Btw. bokade Bråvalla i fredags, så glad just nu och det ska bli så kul att åka med mina tjej- och killkompisar i sommar. Förut var jag inte alls taggad, men förra veckan blev jag sugen och nu är jag mer än taggad. Blir lite extra kul för mig som kommer få ett dryckesband (18+) också. Förra året var helt okej, detta år känner jag på mig att jag kommer ha 1000x roligare!

·
Postat av: anonym

hej hedvig, jag hoppas på ett svar som kanske skulle kunna hjälpa mig för att jag vet att du har gått igenom att vara kär. Svara i ett inlägg om du har möjlighet. är i ett förhållande som inte är som det brukar längre, Vad gör man när han slutar ta tid för mig? när det känns som att jag inte spelar någon roll längre, som att jag är tagen för givet? när han ofta är på dåligt humör som går ut över mig? när man har berättat vad man tycker och känner gång på gång men inget händer för att han tycker han har rätt? när jag börjar tvivla på att det är mig det är fel på? när jag börjar känna mig oduglig, oälskad och ivägen? när jag känner att jag måste anpassa mig mer än vad jag redan gör, att allt är på hans villkor och allt handlar om honom. snälla hedvig, vad gör man?

Svar: svaret kommer imorgon i ett inlägg, kram på dig så länge!
Hedvig Gustafsson

2014-05-11 · 20:54:32
Postat av: la

vart är klänningen ifrån? är helt här i den <33

Svar: är också kär i den, märket är vila!!
Hedvig Gustafsson

2014-05-11 · 22:35:46
Postat av: olivias | mode, foto & vardag

vart är klänningen ifrån?

Svar: märket är vila :)
Hedvig Gustafsson

2014-05-12 · 11:31:47
URL: http://olivias.webblogg.se
Postat av: Johanna

åhh vart är skorna från? super snygga

Svar: nelly, visst är dom :D dock är dom lite "avlånga" typ, men har storlek 35, så då ser dom rätt små ut ändå!!
Hedvig Gustafsson

2014-05-12 · 12:43:19
URL: http://johannadahlgren.for.me/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: