Två till bilder från igår

Kategori: Min vardag


Börjar om 45 minuter, har matte sedan seminarium och slutar ungefär 11.30. Sedan ska jag hem snabbt och duscha för att sedan åka upp på stan igen. Möta Linnéa och luncha på skolan hahaha, standard på fredagar. Thoréns matsal blir det, riktig lyx eller vad säger ni?

Sedan ska jag hem till henne för att hjälpa till med efterätt och förberedelser för kvällen. Bruden fyllde nämligen 18 år igår och det ska såklart firas. Hoppas alla är ute i helgen och njuter av det fina vädret, det kommer jag iallafall vara och därmed inte uppdatera. Puss

·
Postat av: MATILDA

fina bilder!

Svar: tack så mycket!! :)
Hedvig Gustafsson

2014-05-24 · 21:02:01
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: