Hedvig is on top.. or?

Kategori: Min vardag


Han är lång och har kontroll, beter sig inte som ett fjoll. Han är blond och het det vet vi med, go och glad killen man vill ha, när vi gick på en strand och höll varandra i hand, han närmade mig med sin tand, en pust , har du lust ? Att känna på min plump.. en klump ? Inte fan vet jag , det är inte min sak.. Jag är liten och cool och jiddrar som en cow. Jag har min stil och min deal, jag samlar pengar till dom som har hiv, jag lovar det är mitt liv att rädda dom med hiv.

HHAHAHA käranon, jag är fullt seriös i rappen ;) Ne men allvarligt, det är typ asroligt att skriva texter ;o
Jag skrattade så jag dog när en kompis i ett skypesamtal sjöng den haha ;) Yeee, i know i know, sämst humor men skitsamma :$

Btw någon som kan komma hem till mig med en mcflurry daim? Jag vart sjukt sugen när jag kollade igenom
bilder på min dator :(

·

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: