Summer outfit.

Kategori: Min vardag


Överdrivet fin och noggrann bild jag precis tecknade hörrni :) Det var precis den där outfiten jag snackade om i inlägget om oversizetröjor! Ja, ni ser ju själva vad det är på bilden, görsnyggt att ha det på sommarkvällarna när man är vid vattnet :D Förlåt för dålig update men jag blir inte så peppad på att skriva något när jag inte har något intressant att berätta ;) Imorgon ska jag på stan en snabbis med mamma och köpa en sak inför mitt dop :) Aja, nu måste jag städa mitt rum sen plugga lite!
(ögonen ser mongolida ut menmen)



·
Postat av: ebba nilsson

hihi gud va gullig teckning!<3

sv: jaa jag med, men brukar ta nära så man ska se hela designen på naglarna och sen är det lite svårt att ta bilder med bara en hand för jag är så darrhänt ;) ska försöka ta lite bilder längre ifrån!

2011-03-31 · 21:49:43
URL: http://ebbanilssonn.blogg.se/
Postat av: -wisan ida thaweesap♥

jätte fin teckning gumman! <3

2011-03-31 · 22:28:20
URL: http://wwisansaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: