Jag har det bra i Sälen

Kategori: Min vardag



En bild från i förmiddags. Lyckades ramla första åket i fredags då killarna körde in i skogen och jag fick panik för det var en svart isig backe. Ville gråta i backen och det tog typ en halvtimme för mig att komma ner.. Men sedan gick det bättre. Jag är extremt rädd för att skada mig så idag åkte jag lite med Filiphs lillasyster och mamma istället! Har precis kommit till stugan efter Powerbreak-tävlingen på big air. Sjukt duktiga. Snart kommer Anton, hans mamma och Vincent hit för middag. Blir nog kul, som vanligt. Laddar upp mer bilder i veckan och det kommer nog ev. upp en film någon gång. 

·
Postat av: Christina

Så himla kul :) Jag tycker att det är nog spännande att gå på snö och is, så jag kommer nog aldrig stå på ett par slalomskidor eller en snowboard...

Svar: Haha längdskidor fungerar ju alltid annars! :)
Hedvig Gustafsson

2013-12-01 · 12:42:29
URL: http://jinxedchrissie.blogspot.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: