En riktigt suddig

Kategori: Min vardag


Systemåterställde min dator i veckan och sedan dess har datorn bara krånglat och min storebror har fått komma hit för att fixa den. Nu är den nästan som vanligt, har fått Photoshop CS6 och jag tycker det är en rätt stor skillnad från det jag tidigare hade. Men ska försöka redigera mina bilder så gott som jag kan. Denna bild är bara ur fokus och oskärpa så den är hur ful som helst, men ändå inte haha. Hoppas ni haft en bra helg! 

·
Postat av: olivias | mode, foto & vardag

så fin!

Svar: tack så mycket, detsamma!!
Hedvig Gustafsson

2014-02-10 · 10:40:43
URL: http://olivias.webblogg.se
Postat av: Carro

vart är den vita linnet ifrån?

Svar: bikbok :)
Hedvig Gustafsson

2014-02-13 · 12:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: