Ingen träning för mig

Kategori: Min vardag


I fredags körde jag väldigt lätt på gymmet då jag kände av min hals. I början av januari när skolan skulle börja så sov Filiph över hos mig för jag inte kunde somna, då var jag sjuk och han blev smittad. Sedan blev jag frisk och han har varit sjuk ända sedan dess. I helgen var jag hos honom och nu har jag blivit smittad. Han är hemma från skolan och jag detsamma. Mitt immunförsvar suger verkligen och likaså att jag inte kan träna för då blir det bara värre.

Igår var jag iallafall på en liten shoppingrunda innan skolan började och då skulle jag ju endast kolla på presenter. Det slutade med att jag kom hem med två toppar också.. Så typiskt när man egentligen inte har råd med att lägga pengar på det just denna månad. Skriver ner en budget varje månad och ska göra det hela året. Förra månaden la jag nästan precis lika mycket pengar på mat som kläder, vilket skrämmer mig haha. Jätteonödigt!

·
Postat av: michelle bergström

Veckans blogg är nu avslutad, gå in och kolla ifall det blev du och om inte, var med igen! http://michellebergstrom.forme.se/2014/februari/vinnaren-av-veckans-blogg.html#comments

2014-02-04 · 18:52:29
URL: http://michellebergstrom.forme.se
Postat av: sannas rum - DESIGNUTLOTTNING I BLOGGEN

Vad tråkigt med halsen, hoppas verkligen att det blir bättre :)

Svar: Jaaa, tack så mycket! :)
Hedvig Gustafsson

2014-02-06 · 11:37:48
URL: http://sannasrum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: