Super stretch and slim

Kategori: Inköp


I fredags åkte jag till Filiph direkt efter gymmet, duschade hos honom och sedan åt mat med hela hans familj. På lördagen åkte jag, Filiph och hans mamma in till Marieberg. Då fick jag med mig ett par svarta jeans från H&M, super stretch och superslim med mycket elasticitet. 149 kronor, så värt. Dock håller bara H&Ms billiga jenas i typ tre månader om man använder dem flitigt. Köpte mina i november och nu är jeansens gråa och urtvättade. Avslutade rundan med att bli bjuden av Filiphs mamma på Espresso house och på kvällen åt vi god mat, kollade på Frozen och hade "mellomys". Idag hämtade pappa mig och under dagen står plugg och göra bloggdesign på schemat!

·
Postat av: Filiph Carlén

Dat ass :$

Svar: hahahhaha <3
Hedvig Gustafsson

2014-02-02 · 20:40:27
URL: http://carlens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: