Mina senaste naglar

Kategori: Naglar


Gjorde naglarna på Rebecca i fredags, hennes är längst ner till höger. Svart- och turkosblåglittriga.
Bilden är långt ifrån rättvis och naglarna ser mycket bättre ut i verkligheten!

·
Postat av: Anna

Vad brukar du äta till frukost, lunch och middag kan du ge exempel? Äter du sötsaker? har du någonsin varit på diet?

Svar: Till frukost brukar jag äta gårdagens middag eller något mer matigt. Men när jag är hos andra får jag trycka i mig mackor mot min vilja. Lunch äter jag i skolan och middag helt vanligt också. Det som serveras. Jag äter sötsaker, fett, kolhydrater, protein, vitaminer och mineraler. Jag äter det mesta och har aldrig varit på diet hahha. Skulle nog inte klara av det!
Hedvig Gustafsson

2014-01-19 · 18:44:36
Postat av: elin

gör du akryl eller gele-naglar? :) Är det lättare än man tror?

Svar: Gelé, jag tycker det är svårt att få till det snyggt men övning ger väl färdighet. Dock är detta inget för de som är slarviga och inte kan måla mitt på nageln. Bästa är nog om man går en utbildning men det kostar väldigt mycket. Annars är det bara kolla på mängder av tutorials och läsa på! :)
Hedvig Gustafsson

2014-01-19 · 20:30:29
Postat av: Jennifer Falk

när jag kommer hem får du jättegärna göra mina!! gör gel naglar här hela tiden, det håller så länge och ser så bra ut! :DD

Svar: när kommer du hem, i sommar?? :D men jaa, det kan jag. då har jag blivit bättre på att göra naglar också !!
Hedvig Gustafsson

2014-01-22 · 02:51:47
URL: http://jenniferfalk.blogg.se/
Postat av: Anonym

fila ner dom vita tipparna (alltså övanpå) så att det blir samma med kundens naturliga nagel om du förstår vad menar man ska inte känna nån skillnad det ska vara slät .. Såg att du inte gjorde det på dina egna lite längre bak i din blogg .. Men annars va du skit duktig. :)

Svar: Fast det ser bara ut som det inte är det, dom är jämna men ser inte ut som det. Tack för kritiken, blir bara bättre och bättre :)
Hedvig Gustafsson

2014-02-05 · 22:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: