Tröja från Hollister

Kategori: Inköp


Köpte denna tröja på Hollister när det var realisering på -25% av det ordinarie priset. Köpte den i svart (trodde jag) och kom hem med den och visade för mamma då hon sa att den var marinblå. Inte lätt att se färger inne i Hollister plus att jag är färgblind haha!

Idag har jag bara latat mig känns det som, fast det kanske är förståerligt då jag vaknade hostande, kände mig febrig, ont i halsen och kunde knappt prata. Hur som helst har jag iallafall hunnit med en liten promenix med Olivia efter lunchen och nu ska jag väl försöka ta tag i plugget. Sagt så hela lovet men inte gjort ett skit, jag orkar inte med mig själv ibland.

·
Postat av: Isabell

sv: ja såååå fina. Jag tänkte detsamma men vet du, det bästa med uggs är att man kan ha dom året om! Jag har sett flera stycken ha dom på sommaren och tänkt hur kan dom ha uggs utan att svettas ihjäl haha men så fick jag reda på att när det är kallt ute värmer dom och när det är varmt ute svalkar dom, hur bra liksom? :) så dom passa perfekt nu ändå! :)

Svar: jaaa, alltså i somras när jag hade gjort ett "ingrepp" i fötterna på sjukhus då hade jag uggsliknande skor på mig på sommaren och det var faktiskt inte jättevarmt. ÄLSKAR uggs, tycker dom är jättefina hahha!! många som avskyr dom, men jag älskar dom såå mycket haha
Hedvig Gustafsson

2014-01-06 · 17:33:40
URL: http://isaedvardsson.blogg.se
Postat av: Lina Johansson

Åh vad fin!

Svar: jaa, väldigt enkel och skön!! :)
Hedvig Gustafsson

2014-01-07 · 16:09:17
URL: http://linajohansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: