Torsdagen den 29:onde maj

Kategori: Min vardag


I torsdags vid lunch kom Linnéa och hennes pappa och hämtade upp mig med bilen. Jag och Linnéa trodde att  vi skulle kolla på sommarstugor men det blev mer än så haha. David, Linnéas pappa tog oss på ett heldagsäventyr och vi började med att åka till en fin båthamn i Kristinehamn, dock lite folktom men vi lunchade där iallafall. Sedan åkte vi till Väse och kollade en snabbis på marknaden där för att sedan möta upp Davids vän med familj. Sedan åkte vi mot deras sommarstuga och gick till vattnet där de åkte vattenskoter och ring bakom. Efter det gick vi och kollade på sommarstugor i området, fikade i deras sommarstuga och jag fick chansen att bebismysa lite. Älskar verkligen småbarn, de under tre år är så himla söta. Man vill liksom bara lyfta upp dem och kramas. Ser så fram emot att bli förälder, köpa hus och bilda familj. Men det kommer väl dröja typ minst tio år till haha!

Idag har jag och Linnéa varit iväg på fototävling, hade inga höga förväntningar alls för jag tycker aldrig jag får till några riktigt bra bilder.. Sedan blir de bara ännu sämre när jag laddar upp dem. Men det är väl för jag inte alls är insatt och har något större intresse, tycker bara det är kul att knäppa foton för att behålla det som ett minne från stunden där och då. Fick en bra bild som jag tänkte lägga upp i veckan.

·
Postat av: Flisan

Härliga bilder :D

2014-06-11 · 18:31:08
URL: http://fflisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: