Big mentos roll

Kategori: Min vardag


Fick denna mumsiga från Filiph efter han kom hem från Alperna // Dagen har både varit bra och dålig. Började gråta i skolan när vi på engelskalektionen hade muntliga redovisningar om personer som betydde mycket för oss/männikor man ser upp till. När tjejerna började prata om sina föräldrar och mor- och farföräldrar så klarade jag inte av mer. Läraren fick hämta en bunt med papper till vår grupp när tårarna forsade. Jag är verkligen jättekänslig när det gäller familjerelationer, men alla tal var otroligt fina! 

Efter vi haft lite gråtfest på lektionen tog jag bussen till Tullängsskolan. Det var en tekniktävling där och min internetkompis från Finnspång som jag pratat med i över fem år utan att ens träffa hade uppfunnit en produkt och därmed ställde upp i tävlingen. Blev så glad när jag i förrgår fick reda på att han skulle till Örebro och idag fick jag äntligen träffa honom. Det är sjukt, vi har pratat sen bilddagbokstiderna och har fortfarande kontakt. Så det var en liten behövlig positiv boost för mig.

·

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: