Fin outfit till våren

Kategori: Outfits


Michael Kors tote bag, Selfridges // Jeans, H&M // Cardigan, JC // Topp, Bikbok

Mamma drog upp ena ärmen på min cardigan/sommarjacka för att se hur mycket hon skulle sy upp den. Det tänkte jag såklart inte på när jag tog bilderna nyss, men detta är iallafall något som jag skulle tänka mig att kunna ha på mig när det blir lite varmare och solen skiner.

Hade en riktig mysig och rolig kickass-kväll/natt igår hos Vincent. Alla köpte med sig lite olika godsaker, vi lyssnade på hög musik, skrattade, pratade, spelade sällskapsspel, dansade natten lång och satt i chattroulette och sjöng för alla våra fans där ute hahah! Kommer lägga upp lite bilder från kvällen under nästa vecka eftersom de flesta bilderna togs med Lilis systemkamera. Detta var en riktig happy boost och har inte varit så glad på länge!

·
Postat av: anonym

Vilken skola går du in? ?

Svar: haahhah "in", jag går på thorén :)
Hedvig Gustafsson

2014-03-09 · 16:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: