Blåbärsmilkshake

Kategori: Mat & bakning


Det enda ni behöver göra är att mixa blåbär med mjölk, sedan lägga i vaniljglass och mixa igen -. Är så taggad inför helgen nu btw, ska ju bli fint väder. Dock har jag ingen aning om vad jag ska göra.. Hoppas på grillning med vänner iallafall. Sedan är jag också taggad för min vän fyller 18 år nästa vecka, den 27 maj ska alla ekonomitvåor på programresa men vi vet inte vart och lärarna vill heller inte säga vart. Vi har jobbat så hårt på Örebro Hockey så antar att det blir något kick ass så alla andra skolor i Örebro kommer hata oss ännu mer hihi. De andra sakerna jag ser fram emot resten av maj och juni är min födelsedag som är om mindre än tre veckor nu, min fest, släktfirande, skolavslutning, krogen, sitta ute på uteserveringar och BRÅVALLA.

Har fått jobb förresten, det blir en hel månad på USÖ med äldre. Ska bli riktigt kul och ser fram emot det faktiskt. Eller ja, skulle väl helst vilja vara ledig hela sommaren, men behöver pengar så vad gör man inte. Har dessutom redan sommarjobbat med äldre på ett demensboende och jag stormtrivdes! 

·

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: